Tuesday 13 December 2011

OST ombak rindu

straight dari pukul 9 - now.
aku dok layan 3 lagu ni.
repeat and repeat.
sampai lebam
OMBAK RINDU ( HAFIZ DAN ADIRA )



 
tuhan tolong lembutkan hati dia.
untuk terimaku seadanya
kerna ku tak sanggup
ku tak mampu hidup tanpa dia
disisiku. 
LARA LAGI ( ADIRA )


 biarku pujuk hati ini, merawat rinduku sendiri.
setelah aku kau lukai. sedangkan kau tahu.
kasih aku hanya lah untukmu.
tiada lain dalam diriku.


UNTUK KAMU ( HAFIZ )

 
aku ingin kau tahu
cinta aku hanya satu
cinta buat dirimu
hanya untuk kamu

1 comment:

  1. daa nengok lom cite nih.
    nak pegi tengok tpi xde mase~
    huuu
    (^^,)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good