Friday 25 November 2011

entry semakin bosan

selamat malam all out there. rasanya now ni entry aku semakin kurang dan semakin nak pupus. yes. aku tak nafikan. sebabnya aku sangat sibuk. sibuk dengan dunia seorang pelajar. seorang pelajar, yang masih jauh perjalanan. ingin mencapai satu impian. cewaah. apa tetiba membebel pasal ni. 

* selalu sangat akan membebel dahulu sebelum straight toward title

aku tak nafikan entry aku semakin bosan. and i rasa, sebenarnya tak perlu pun nak update pape yang rasa cm bosan kaaan. tapi i feel wanna talk. and i think. my blog is the best place for me to talk with. aku memang seorang yang talkative. suka ketawa. suka loyar buruk. tapi tak pernah bercita cita nak jadi lawyer. tak pena cuba nak jadi doktor. tak pena try nak jadi akautan.

antara entry yang memang bosan tahap gaban. ni bila aku baca balik. rasa cm tak perlu lah aku nak update kan. hukhuk -.-'

tapi aku tak kisah. aku memang nak bercakap jugak. nak membebel jugak sesorang. even ada orang cakap aku syok sendiri. my blog. my way.

this how i'm release my sadness.

2 comments:

  1. hahaha, betul tu my blog my way..

    ReplyDelete
  2. anda yg kata bosan... tapi tidak pada peminat-peminat blog anda di luar sana.. mereka ternanti-ternanti entry terbarumu setiap waktu.. (kata-kata semangat nak suruh rajin2 update entry baru.. hehe)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good