Sunday 9 October 2011

weekend without hanging, is it awkward ?

erghhh. actually, during uoll reading entry ni, aq dah mamai giler dah. tapi still sangat gagah dan perkasa for update my blog because i know, juz on wekend, i have some free tym to say this and that. after done my assgmentssss yang bertimbun * wajib fokus kat ss tuh because sangat banyak *. juz feel the mood to say sometinx. 

staying alone without housemate, seriously rase rumah cm rumah kosong. dengan takde suara pape. telinga aq rase cm ade nyamuk je cz senyap nak giler. sumpah rase cm nak jerit. so, finding some songs to memekak buat halwa telinga, kalau boleh sampai terkua taik telinga pun lagi bagus. 

my phone was ringing. the number appear. i dun feel to save that number. sebab tak penting langsung. sangat memekak oke. bila aq geram dan rase nak angkat, senyap pulak. cm hampeh. so conclusion, the phone i put in silent mode. when belek balek hp, ahh. my mum call. tak dapat angkat. ni sume salah engkau wahai penyibukk 

and this wekend, aq sangat takde mud nak hanging out. nak bershoping. nak berkaroke, nak ke hulur hilir, nak memekak, nak buang mase, sume takde mud. this morning, my friends dah sebok nak kua, aq still cover the whole body with comforter. and they shouted to wake me up.

lol.

tapat lah jep. kalau aq dah aman damai dalam comforter, nak kejutkan aq memang tapat lah kan. kehkeh. so, lastly, aq ditinggal by them. they all tengah bersuka ria bershoping tuh. takpe lah. asalkan korang bahagia. aq dah lelah nak shoping. and i'm saving my money to karok on next week. eehuuww

then. this weekend akan berlalu without doing anything yang melalaikan. juz finished up my assignmentssss yang cm gunung everest. but now, everything was done. so, is it awkward the weekend without hanging out ? meronggeng ke hulur hilir ? 

arghhh ! demi assignment yang bertimbun, let my weekend without 'karoking' , shoping, n 'lepaking '. oke. it's fine. so, memang awkward pun my this weekend without all those things. esshhh


so, pliz all of u layan this picture. siyesly wana lempang myself lelaju




my friend got snapped my pic during the bowling session. tataw lah cmne bola tuh boleh ke belakang. aq rase cm nak sorok muka dah tym tuh. this is the last i went out with my friends. ni cerita seminggu yang lepas koot





No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good