Friday 9 September 2011

raya 2011 - PART 4 | atok dan nenek

selamat malam ^^


kehkehkeh. raya dah basi. aq still sibok nak tulis pasal raya. ape ade hal beb ! raya sebulan der. so, entry pasal raya mesty nak sendat dan padat agar raya aq tak basi. ngehngeh. kan aq cakap aritu, aq beraya kat kampung seminggu. seminggu der. orang dah naek keje, dah masuk sem, aq still dalam mud raya. korang sibuk mentelaah buku, aq tengah nganga sana sni makan kuih raya. ape celuuup baca buku der ?? hahaha


* saje nak bagi korang panas hati. 
* duit raya dah berkepok kepok ni. sape nak aq blanje ? 


entry kali ni khas untuk atok dan nenek aq jek. bergambor bersama mereka. hikhik.





ni gambor dengan nenek aq. bile aq cakap nak amek gambor kan, nenek aq terus masuk dalam bilik, pakai tudung. cehhhh. memang claasss lah nenek aq ni. suke bergambor. cm aq jugaaak. 


tapi kesian taw kat nenek aq. nenek aq ni dah nyanyok sikit. kadang kadang dy tak kenal pun sape cucu dy. kadang kat rumah sendry pun dy kate kat tempat orang laen. sian kaaan. sedih aq tengox nasib nenek aq. nasib aq nnty cmne lah kan.







saya sayang nenek saya. nenek saya cantik. nenek saya awet muda. nenek saya lawa. nenek saya cun. nenek saya, nenek saya laaah ! bukan nenek kaaau ! kihkihkih







pang pang pang kompang kompang kembung kembung kembing kembeng kambing. 


ceeeeeeeeeeeeeeh. cm pengantin baru pulaaak. atok aq ni pun giler bergambor jugak. pantang aq nak amek cakap nak amek gambar, terus pakai baju ngn songkok. pastu terus bergambor dengan nenek aq. saje lah tuh nak tunjuk romantika de amourrr. jeles aq tawww.


mementang aq ni tade pakweeeeeeeeeeeee.







u r my atok forever laaah. cayokk lah tok. atok ku yang kacak dan hensem dan pandai bergaya. hahaha.












ni dengan mama aq. cm kembar kan. dah nama pun anak dengan emak kan. muke sepesen sepeket jeeek. lagi muka mama aq ngan makcik makcik aq. sepesen jek aq tengoxx. 








hohooaaaa. ni tym nak balik jb dah., kitorang tinggalkan kampung. sedihhh. hukhuk. sian nenek ngn atok kene tinggal sendry jek. tym cucu cicit dy datang, dah mcm ade konsert uma atok aq ni. 


lagi ceritera raya 2011 


>> RAYA 2011 - PART 1
>> RAYA 2011 - PART 2
>> RAYA 2011 - PART 3
>> RAYA VERSION RAKAN







No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good