Friday 16 September 2011

bukan mudah nak melawan hati sendiri

selamat malam 


erppp. pelik kan. entry cm sedih kemaen. memang tengah sedih pun. firstly, sebab tengah tak berapa cehat. tak pepasal kene demam separa. ape kes pulak kan tetibe nak demam. korang tengox lah cuaca now. kejap panas, kejap hujan. 


aq ni jenis orang yang tak tahan dengan sejuk. vividly, my class dis sem mostly at DK ( dewan kuliah ). dan kesejukan dalam DK tuh kompem ahh negatif 18 darjah kan. n once aq kua dr DK, mula lah aq rase seram sejuk. dan jadi lah seperti now. 


badan lemah semacam tadi kua merendek kejap pun dah tak larat. kalau tak selalu oke jek aq buat lima belas putaran kat shah alam ni.kihkih


bile kua dekat khalayak ramai, mestylah berhadapan dengan semua orang yang bermcam ragam kan. bile nampak itu dan ini. pastilah jiwa dan hati tu tanak bekerjasama dengan aq. tetibe nak jadi lemah semacam. nak bagi aq leleeeh pulak kat tengah orang ramai tuh.


senang cerita, bukan senang nak lawan hati yang kekadang mengada ngada ni. bukan senang nak melayan kehendak hati yang memang selalu minta simpati. bukan senang nak ikot rentak  perasaan yang selalu bergelora.


tak senang. tak mudah. tak easy. =.='






memang orang akan cakap aq tak nampak sedih. tak nampak kecewa. tak nampak merana. takkan aq nak obviously nangis depan orang kan. memang tak lah kan. bukan aq lah tuh nak nangis tah hape hape. unless aq bersama mereka yang selalu memahami perasaan aq. 


kadang kadang aq kalah jugak dengan rasa hati ni. kalah dengan perasaan yang mengkehendaki sesuatu. yang merindui. yang menyayangi. yang menderita. yang merana. 


* untuk melupakan memang satu yang bukan aq pinta. tapi untuk terus menanti pasti bukan satu yang aq mahukan. cuma kekuatan yang aq harapkan.





No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good