Monday, 29 August 2011

nak raya tapi demam. sobsob

selamat petang ^^


wahaaa. aq buka mate td, aq tengox jam. omaaaikkkkhh. pukul doblas setengah sudaa. melampau tak hingat dunia la seyh. mane taknye aq bantai tido sampai tengah hari, sebab malam td aq takley tido. kol empat pagi pun mate aq still couldnt sleep. n my fever got became worst ! tuh pasal lah malam td aq macam orang meroyan make a circle dalam bilik. like crazy !


orang sibuk nak raya. aq sibuk demam. nak buat cmne. dah nsib badan kan. aq terima jek laa. sampai pagi td aq tak bangun sahur. mementang lah last day puasa, sahur sengaja ditinggalkan. erppss. bukan sengaja. siyes tak larat. hukhuk


ni badan aq dah mula meragam balik. dengan hidung yang tanak bekerjasama memberi ruang pernafasan. kepala yang semakin berat untuk berfikir. dan hati yang semakin sayu sebab tak dapat balik kampung. terpakse raya kat rumah sedangkan sedara mara aq sume dah penuh kat uma nenek aq. mane tak sedeyhhh wehh ! 


setiap tahun kene bergelumang dengan perasaan cmni biler nak raya ! tak sukeee !



2 comments:

  1. Ecehhhh burung hantu jugak rupanya.. eheheh

    sama la ngan aku tak tidur malam.. tak tau lah esok pagi or ari ni bolehntido awal ke tidak.. huhihi

    dah macam tak leh tido mlm dah rasanyaa...

    ReplyDelete
  2. @ wanz mejuez : HAHA. takyah tido. sok nak raya dah ^^

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good