Thursday, 28 July 2011

new HEADER. yess :D

hheeheeekekk. nih lah kalaw da tade keje kan. dox mengedit. mengetry. ade ke ayat cmnih. so now. blog MSB da tukar HEADER. sila lah tolong bagi kritikan ntox aq tukar lagi. muaahahah

# budak baru belaja nih 


before nih :


nih mase mule mule dulu.
bile rase nak tepek muke lagi





sekarang :


hahahaha. buruk giler tak ?



# kalaw nnty aq rase da bosan ngn header nih, aq create lagi. kan aq nih rajin benaaaaau mengedit tah pape nih. sila lah bagitaw aq.


OKE OR NOT ? 

buley ? 



sekian terima kaseh :D



6 comments:

  1. wah2~ cntikk!! hehe:P

    #blog eyka je mcm meessy ckit..haha=.="

    ReplyDelete
  2. Salam. Try centerkan header tu. Nak buat leh rujuk entri saya yang ini; namun ia bergantung pada pelayar internet apa yang anda guna, namun secara amnya lebih try ...

    http://www.hasrulhassan.com/2011/04/bagaimana-saya-buat-header-bangku.html

    ReplyDelete
  3. nice header..pndai btol mengedit..tringin juga nk mengedit nih tpi xreti..:(

    ReplyDelete
  4. wah, dh tukar header baru eh ? tahniahh ! hehe haritu jenguk blog MSB, nampak header lain. tadi jenguk lagi, dh lain. hehe tp CHANTEKKK !

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good