Thursday, 21 July 2011

aku dan baju kurung

buley sendatkan blog ngan contest, segmen or wat so ever ? HAHA. so, takyah banyak cakap, jum juin contest nih plaaak yek :D


tp contest nih hanya ntox PEREMPUAN. sebab ade ko nampak laki pakai baju kurung ? yup ! memang ade. tp tuh PONDAN or BAPOK. :P





sila klik banner ntox juin oke :D



name pun contest aku dan bju kurung kan. so, letak lah gambar yang pakai baju kurung. jangan letak pakai jeans n tshirt, tak pun pijama. kompem reject weh !



AQ DAN BAJU KURUNG




aq rase gambar nih cun. sebab aq cun. * siyesly buat nak muntah kaan ? * taaak. tipuuu. aq rase background n the environment of dis pic buat gambar nih nampak klasik n cun. ( yeje tuh ) nih tym raya last year. so, memandangkan hanya tym raye aq akan berbaju kurung, nih je lah pix yang aq pakai baju kurung. HAHAHA. so, da paham kan nape aq rase gmbar nih cun ? kehkehkeh



     oke aq tag :




OKE DONE ! jummmm same same pakai baju kuruuuuuuuuuuuunggg ! tp tym raye je laaah aq pakai. :D




6 comments:

  1. ala baru nak join..haha cantik!!

    ReplyDelete
  2. hhahha. suhazli tak buley juin laah ! haha. pompuan je buley. :P

    ReplyDelete
  3. abg pun ada kne tag masuk contest ni.ahahah

    apa ke gila la.. :P xpe,ltk pic mak nti.

    gud luck! ;)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good